Loyalty program

Verujemo da je svaki naš kupac poseban i zato smo osmislili naš program lojalnosti koji vam omogućava da uživate u dodatnim pogodnostima i nagradama dok nastavljate svoju redovnu kupovinu kod nas. Naš program je dizajniran tako da vam pruži ekskluzivne benefite kao što su popusti, posebne ponude, bonus bodovi i još mnogo toga. Što više koristite naše usluge, to više privilegija stičete kao naš lojalni kupac.

loyalty program
loyalty kesirici

Kako do keširića?

Preuzmite našu novu mobilnu aplikaciju ili loyalty karticu, izaberite svoj omiljeni proizvod i prilikom svake kupovine ostvarite bodove koje kasnije možete koristiti umesto novca! Više o pravilima i benfitima našeg loyalty programa pročitajte u Pravilnik korišćenja loyalty programa Kasica Brojalica

google play gomexapp store gomex

Benefiti

Jednim klikom do benefita!

Uštede

Ostvarite popuste u vidu poena prilikom svake kupovine

Akcije

Pratite sve naše akcije tokom nedelje

Plaćanje

Plaćajte proizvode prethodno sakupljenim keširićima.

Kupon dobrodošlice

prilikom prvog preuzimanja aplikacije dobijaš kupon dobrodošlice koji ti daje 15% popusta na kupovinu
Benefiti ekran 1
Benefiti ekran 2
Benefiti ekran 3

Kuponi

Kuponi sa popustom prilagođeni baš za tebe!

Dobijaš personalizovane kupone sa fantastičnim benefitima kreirane baš za tebe.

Kada je vaš račun u nekom od Gomex marketa veći od 1300 dinara, sistem će vam automatski poslati kupon uz pomoć kog ćete, prilikom naredne kupovine, ostvariti popust od 5%, 10% ili 15% na ceo račun ili popust na određeni proizvod od 20% do 99%.

Dovoljno je da prilikom kucanja računa našem kasiru pokažete kupon koji ste dobili putem mobilne aplikacije. Prava prednost ove promo aktivacije je što će vaš kupon biti određen samo za vas, i to na temelju proučavanja vaših prethodnih kupovina.

Gomex Loyalty
Youtube play
Registracija korak 1
Registracija korak 2
Registracija korak 3
Uputstvo za registraciju

U pitanjima ispod, pronaći ćete objašenjanja kako da se registrujete ako imate i ako nemate plastičnu Kasicu Brojalicu.

Upišite svoje podatke i započnite s prijavom na Gomex aplikaciji. Za potrebe loyalty programa obrađujemo Vaše lične podatke kao člana loyalty programa i obrađujemo ih isključivo za potrebe loyalty programa Kasica Brojalica. Više o samoj obradi Vaših ličnih podataka pročitajte u našem Obaveštenju o privatnosti.

Aplikaciju možete skinuti sa sledećih linkova:

app store gomexgoogle play gomex
Najčešće postavljana pitanja
Čemu služi loyalty program?
Gomex aplikacija ili kartica obezbeđuju instant popuste na kasi za artikle koji se nalaze na posebnim akcijama, pored toga omogućava ti i prikupljanje bonitetnih poena po unapred definisanim scenarijima, kao i konverziju tih poena u novac koji možeš koristiti za redovnu kupovinu u svim Gomex objektima.
Šta su keširići i kako se sakupljaju?
“Keširići" su bonitetni poeni koje skupljaš prilikom kupovina u Gomexu. Na svakih 100 dinara kupovine robe koja nije na nekoj od akcija i nisu cigarete, dobijaš 1 "Keširić", a postoje i posebne akcije gde se za kupovinu određenih artikala dobija znatno veća suma "Keširića". Njihova vrednost je uvek definisana odnosom 1 Keširić = 1 dinar
Posle koliko vremena ističu keširići?
Prikupljen „Keširić“ traje 12 meseci od momenta evidentiranja na računu, a ukoliko se ne iskoristi u tom roku, biće brisan sa salda.
Da li mogu da koristim keširiće umesto novca?
Kada na svom saldu skupiš minimum 300 "Keširića" možeš ih potrošiti prilikom svoje prve naredne kupovine u bilo kom objektu Gomex-a.
Čemu služi Gomex aplikacija?
Putem Gomex aplikacije na koju se registruješ na jednostavan način, odmah postaješ član Kasica Brojalica loyalty kluba. Sa jednim klikom otvoriš bar kod svoje kartice lojalnosti i iskoristiš je na kasi. Nema potrebe za nošenjem plastične kartice. Na svojoj aplikaciji možeš da vidiš prikaz trenutnog stanja, pregled sakupljanja i trošenja Keširića, sve kupovine sa izlistanim artiklima, iznosima računa i ostvarenim Keširićima.
Registracija na aplikaciju kada imam karticu?
Ukoliko kartica nije personalizovana, prvo kontaktiraj call centar na 0800 100 123 kako bi uneli tvoje podatke i nakon toga se možeš registovati na aplikaciji. Kada preuzmeš/instaliraš aplikaciju označavaš "Registruj plastičnu karticu". Unosiš ručno barcod svoje kartice, datum svog rođenja, kreiraš lozinku (da ima najmanje šest karaktera), ponoviš je i na kraju potvrdiš unos. Na ovaj način povezuješ plastičnu karticu sa aplikacijom i svejedno je šta ćeš skenirati u prodavnici.
Registracija na aplikaciju kada nemam plastičnu karticu?
Ako nemaš plastičnu karticu, na aplikaciji se registruješ kao novi korisnik ( tkz. virtuelna kartica ) i koristiš taj barcod koji prikazuješ prilikom kupovina. Kada preuzmeš/instaliraš aplikaciju označavaš samo "Postani korisnik" i popunjavaš tražene podatke.
Šta mogu da pratim kroz aplikaciju?
Možeš da pratiš sve aktuelne akcije i popuste, da vidiš detaljan prikaz svake akcije uz izlistane pojedinačne proizvode koji su na akcijama, sa iskazanim cenama, da pročitaš aktuelnosti i vidiš sve servisne informacije. Kroz aplikaciju ćeš na jednostavan način da nađeš najbliži objekat.
Ko može da dobije "Personalizovan kupon"?
Personalizovan kupon mogu da dobiju svi korisnici Gomex mobilne aplikacije, koji su se preko nje uspešno prijavili u Kasica Brojalica loyalty program ili vlasnici kartice koji su istu registrovali na mobilnoj aplikaciji. Kuponi se distribuiraju isključivo preko Gomex mobilne aplikacije.
Koji je uslov za dobijanje kupona i koliko kupona mogu dobiti po jednom računu?
Trenutno, svaka kupovina preko 1.300 dinara, bez bilo kakvih dodatnih uslovljavanja (važi za sve artikle, bez obzira da li su na akciji ili ne) generiše 1 kupon. Po 1 računu, ukoliko je iznos veći od 1.300 dinara, dobićeš samo 1 kupon, bez obzira na ukupan iznos.
Koliko važe kuponi i kako se oni koriste?
Kupon važi 7 dana od dana dobijanja. Ukoliko ih u tom periodu ne iskoristiš, neće ti više biti dostupni u aplikaciji. Kada želiš da ih iskoristiš, prodavcu na kasi, prodavcu moraš reći da želiš da iskoristiš kupon, klikni na dugme „Otvori barkod“ na ekranu sa kuponom u mobilnoj aplikaciji i omogući skeniranje barkoda. I to je sve!
Kakve popuste kuponi nose?
Popusti mogu biti na ukupan račun od 5%, 10% ili 15%, pri čemu ovaj popust ne važi za akcijske artikle, sveže meso na panju, cigarete i štampu, a mogu nositi i popust na odgovarajući artikal u visini od 20% do čak 99%!
Šta je to "Maksimalna količina", što stoji na kuponu?
Sticker na kuponu "Maksimalna količina" se pojavljuje na kuponima koji nose popust na pojedinačne artikle i ona pokazuje na koliko komada artikla maksimalno možeš dobiti popust. VAŽNO: Kupon se može iskoristiti samo jednom i ukoliko ne kupiš maksimalnu količinu artikla prilikom prve kupovine, popust više neće biti dostupan za naredne kupovine!
Kako se definiše na koji artikal ću ja dobiti popust na kuponu?
U pitanju su personalizovani, "pametni" kuponi koji ti pružaju baš ono što voliš a koji se generišu na bazi analize tvojih prethodnih kupovina.
Koliko kupona mogu iskoristiti po jednom računu?
Ukoliko imaš više kupona u svojoj mobilnoj aplikacija, sve ih možeš iskoristi prilikom jedne kupovine.
Da li ću dobiti novi kupon i na računu na kome sam iskoristio kupon?
Ukoliko ti ukupan iznos kupovine prelazi 1.300 dinara, dobićeš novi kupon.
Prijavi se za Newsletter
Kontakt
Distributivni centarBeogradski put bb23000 Zrenjanin
Pišite nam
Gomex Logo