B2C Portal

Portal Kasica Brojalica

B2B Portal

Portal za dobavljače

Kasica Brojalica

  • Gomex Kontakt telefon0800 100 123

  • GOMEX Facebook

    GOMEX Instagram

Porodični Magazin

Porodični Magazin

Uz čaj mršavite lako i zdravo!

autor: Gomex | 09.05.2019
Uz čaj mršavite lako i zdravo!

Čajevi su bogati antioksidansima, polifenolima i ostalim zdravim sastojcima, pa su zato najbolji izbor kad poželite da se bacite na dijetu. Nekoliko šolja dnevno mogu učiniti čuda za vašu liniju!

Gojaznost i zdravlje

U svetu, a u poslednjih nekoliko godina i kod nas sve je veći broj ljudi sa problemom viška kilograma. Prema mišljenju SZO (Svetske zdravstvene organizacije) gojaznost poprima epidemijske razmere i postaje vodeći problem javnog zdravstva na početku ovog milenijuma. Problem je i što veći deo populacije koja pati od viška kilograma smatra da je normalne telesne mase u odnosu na svoje godine.

Alarmantno je i to da je sve veći broj dece gojazno. Idealna metoda za smanjivanje telesne težine ne postoji. A što je višak kilograma veći to je više vremena potrebno za postizanje normalne telesne težine. Gojaznost je stanje stvaranja prekomernog masnog tkiva u organizmu, koje ugrožava zdravlje i predstavlja pravu bolest.

Čaj, saveznik u borbi protiv gojaznosti!

Čajevi umnogome mogu da pomognu u rešavanju ovakvih problema jer su oni najbolji prirodni diuretici, pospešuju izlučivanje vode i toksina zajedno sa produktima metabolizma, ulepšavaju vaš ten i učvršćuju vašu kožu. Mnoge biljke od kojih se spravljaju čajevi za mršavljenje mogu doprineti gubitku telesne mase, naravno uz primenu određenih dijetetskih mera. Brižjivo odabrano lekovito bilje ubrzava izmenu materija i čišćenje organizma, smanjuje nadutost, dok drugi stimulišu rad organa za varenje i bubrega, eliminišu nakupljene toksične materije, poboljšavaju cirkulaciju...

Stručnjaci smatraju da je krucijalno za održavanje normalne telesne težine da nikad ne jedete brzo. Ovo može stvoriti bespotrebno nagomilavanje hrane u stomaku i nadimanje, koje vodi ka ozbiljnijim gastroenterološkim smetnjama. Izbegavajte napetost za vreme jela, kao što je gledanje TV. Nutricionisti preporučuju i da čak ne čitate ili koristite mobilni telefon dok jedete, jer i to može da stvori napetost stomaka. Jedite uvek u isto vreme, jer tako želudac najbolje funkcioniše. Kada ga naviknete na ustaljeni i vremenski precizan raspored unošenja hrane, dodatno će pomoći i mozak koji će “pametno narediti” želucu da uvek u isto vreme luči kiselinu za razlaganje hrane. Izbegavajte uzimanje hrane u kasnim večernjim satima (posle 20 h). Naučno je dokazano da kasni obroci doprinose povećanju telesne težine i negativno utiču na srčanu funkciju, jer dodatno opterećuju srce i ceo gastrontestinalni trakt.