B2C Portal

Portal Kasica Brojalica

B2B Portal

Portal za dobavljače

Kasica Brojalica

  • Gomex Kontakt telefon0800 100 123

  • GOMEX Facebook

    GOMEX Instagram

Porodični Magazin

Grilovano povrće

autor: Gomex | 16.06.2022
Grilovano povrće

Za razliku od kuvanja, prženja i pečenja u rerni, grilovanjem u posebnom gril tiganju povrće će zadržati sve vitamine i minerale… 

Saveti za pravilno grilovanje povrća

Povrće isecite na komade jednake veličine, kako bi se jednako izgrilovalo sa obe strane. Svi komadi treba da budu jednake debljine (ne više od 2 cm). Pre grilovanja, povrće potopite u hladnu vodu na 30 minuta, a nakon toga, da se ne bi lepilo za podlogu, premažite ga maslinovim uljem. Ovakav način pripreme je veoma zdrav i brz. 

Grilovano povrće

Sastojci:
plavi patlidžan (1 veći ili 2 manja), crvena paprika (2 komada), tikvice (1 veća ili 2 manje), maslinovo ulje, sir (po ukusu), mirođija, sok od pola limuna, biber i morska-so (po ukusu) 

Priprema: 
Tikvice isecite na debljinu od oko 1,5 cm. Premažite ih uljem i grilujte sa obe strane. Plavi patlidžan isecite po dužini (ako je manji) ili na krugove (ukoliko je patlidžan veći). Premažite uljem i obostrano grilovati. Paprike isecite po dužini, premažite uljem i grilujte (kao i tikvice i patlidžan). Sok od pola limuna poprskajte preko povrća i dodajte so i biber po ukusu. Prilikom pečenja, gril tiganj premažite kašikom ulja, pa poređajte povrće. Pre svake ture povrća, ponovo premažite tiganj kašikom ulja. Kada je povrće gotovo, poređajte ga na tanjir, pospite mirođijom i rendanim sirom.