B2C Portal

Portal Kasica Brojalica

B2B Portal

Portal za dobavljače

Kasica Brojalica

  • Gomex Kontakt telefon0800 100 123

  • GOMEX Facebook

    GOMEX Instagram

Porodični Magazin

Porodični Magazin

Porodični magazin 23/2016 - Kolumna

autor: Goran Kovačević | 10.11.2016

Dragi naši,

Hajde da se malo i hvalimo. Uložili smo oko dva miliona evra u pogon za pripremu i distribuciju svežeg mesa i suvomesnatih proizvoda.

Pakovano meso je nešto prilično novo na našem tržištu i kada smo kretali sa ovim programom, mnoge kolege su bile prilično sumnjičave. Svi smo znali za naše navike vezane za prodaju mesa “na panju” i bilo je pitanje da li će naši kupci prihvatiti pakovano meso kao što je to već uobičajeno na Zapadu. Prihvatili su.

Prošlog meseca smo prodali 103000 pakovanja. U ovom broju smo vam pripremili priču o pakovanju mesa kako bi vam još malo približili šta je sve potrebno da bi na vašu trpezu stigla jedna obična zdrava šnicla. Možda će biti neskromno (upozorio sam vas da ću malo da nas hvalim :) ), ali naša šnicla ne zaostaje ni milimetar za onom iz bilo koje zapadnoevropske prestonice. Da budem još malo bezobrazniji pa da ustvrdim da je naša i ukusnija.

Još malo da dosolim. Polovinom meseca krećemo sa novim pogodnostima za korisnike naše Kartice brojalice. Program se zove SELEKTOR POPUSTA i omogućuje imaocima kartice da svakog meseca izaberu deset artikala za koje žele da dobiju popust. Popusti će se kretati od 10% do 20% i moći ćete ih koristiti u prodavnici koju izaberete. Odabir proizvoda ćete moći izvršiti preko kompjutera ili mobilnih telefona pa pozivam sve one koji nisu preuzeli besplatnu aplikaciju da to učine što pre i da ne čekaju bespotrebno da njihov omiljeni proizvod bude na akciji. Sami izaberite svoju akciju.

Završio sam sa hvaljenjem :)

Živimo u teškom i nemilosrdnom vremenu. Niko nema vremena za tuđe probleme. Želeli smo kapitalizam – dobili smo ga... ali ne onaj švedski. Svi moramo da se prilagođavamo a mi u Gomexu ne spavamo i zaista želimo da budemo bolji. Ne želimo da naš adut bude samo to što smo domaća trgovina već i to da smo zaista dobri, pa i bolji. Kao David i Golijat.