B2C Portal

Portal Kasica Brojalica

B2B Portal

Portal za dobavljače

Kasica Brojalica

  • Gomex Kontakt telefon0800 100 123

  • GOMEX Facebook

    GOMEX Instagram

Porodični Magazin

Porodični Magazin

Porodični magazin 19/2017 - Kolumna

autor: Goran Kovačević | 21.09.2017

Dragi naši,

Pred nama je novi, drugačiji broj našeg i vašeg Porodičnog magazina. Da ponovim, želja nam je bila da napravimo jedne novine koje će vas malo zabaviti, malo edukovati i omogućiti da se snabdevate po povoljnijim cenama. List je okrenut prema porodici, tj. čitaocima od 7 do 107 godina :) i treba da promoviše vrednosti po kojima mi u GOMEX-u želimo da budemo zapaženi.

Najveći deo propagandnih poruka sadrži elemenat poverenja i to nije “bez vraga”. Poverenje je u poslu najveće dobro. Kada sa svojim klijentima ostvarite odnos poverenja, vi ste “cementirali” svoju budućnost.

E sad... O poverenju je lakše pričati, još lakše ga je izgubiti, a jako teško steći. Steći poverenje u modernom rečniku praktično znači postati “brend”, a koliko znači biti brend najbolje govori navodna anegdota gde su direktora jedne velike multinacionalne kompanije pitali šta bi mu manje teško palo: da mu zemljotres uništi objekte ili da izgubi brend (emocionalni odnos poverenja sa potrošačem)? Bez razmišljanja, direktor je odgovorio da bi pre žrtvovao objekte jer se oni brže grade od brenda (poverenja).

Ove naše novine moraju biti naš otvoreni prozor kroz koji ćete vi videti šta mi radimo, šta možete očekivati od nas i da li se nešto krije iza zavese. Moramo biti, moderno rečeno – transparentni.

U ovom novom broju ubacili smo neke novine. Tu je kratki intervju sa nekom od naših popularnih ličnosti sa temama vezanim za njihov običan život van profesionalnog blještavila. Tu je i nova rubrika na koju smo naročito ponosni i koju uređuju ljudi iz Instituta za tehnologiju mesa. To je jedna od najboljih, ako ne i najbolja, institucija koja se bavi kvalitetom hrane. To je priča gde ljudi sa najvišim akademskim titulama objašnjavaju ono što bi potrošači trebali znati o proizvodima kako bi unapredili kvalitet svog života. To je ta edukativna priča po kojoj želimo da budemo poznati.

Na žalost potrošači lako mogu da budu prevareni. U proizvode se dodaju različiti dodaci koji pomažu da proizvod odlično izgleda, da je veoma ukusan, ali ipak se tu radi o proizvodu koji u najmanju ruku nije na zdravstvenom nivou na kakvom bi trebao biti. Obični potrošači teško mogu da prepoznaju o čemu se radi pa je dobro došla pomoć kolega iz Instituta koji će im pomoći da prepoznaju kada se radi o pravom kvalitetu, a kada o zabludama.

Na primer, farmaceutska industrija je iz finansijskih razloga (zbog profita) proglasila holesterol za “ubicu veka” iako se radi o sastojku koji je neophodan za normalan život i samo 30% holesterola se unosi kroz hranu, a ostatak proizvodi sam organizam. Da bi znali uskladiti svoje životne navike, bitno je da znate kada je holesterol štetan, kada nije, šta je normalan nivo holesterola (za svakog drugačije) i kako da pomognete onaj “dobri” (HDL) holesterol.

Nadam se da ćete se zabaviti i da ćemo vam učiniti život za nijansu lakšim.