Beogradski sajam krajem februara svake godine na nekoliko dana postaje "svet u malom" ali i privredna manifestacija koja, uz poslovne, okuplja i na desetine hiljada "običnih" posetilaca. Neko traži poslovne partnere, neko turističke aranžmane. Svakako, svi su tu i na jednom mestu predstavljaju se turističke agencije, savezi i organizacije, hoteli, turistički centri, vazduhoplovne kompanije, međunarodni tur operatori… Naravno, pričamo o Sajmu turizma u Beogradu.
Pod sloganom "Tu je nekad bilo more", Turistička organizacija grada Zrenjanina i grad Zrenjanin bogatim i raznovrsnim ponudama predstavili su našu sredinu na ovogodišnjem jubilarnom, 40. Sajmu turizma u Beogradu, koji je ove godine održan od 22. do 25. februara. Predstavljanje ponude omogućeno je uz podršku kompanije GOMEX i drugih partnera. Bila je ovo ujedno i dobra prilika da naša kompanija potvrdi status brenda na koji su Zrenjaninci ponosni.
Zrenjanin je u okruženju ili leži na 5 reka i zato je u planu organizovanje turističkih tura brodićima do obližnjih mesta Ečke, Stajićeva, Slankamena, Titela, Kleka i Itebeja. Polazište je, opet ne slučajno, ispred zrenjaninske pivnice, gde je u planu otvaranje nautičkog kluba kao i Muzeja piva.
Na ovaj način vodenim putem brodicama sa malim gazom, povezuju se Žitište i Zrenjanin kao i sve usputne tačke ove turističke ture.
Druga važna tačka promocije Zrenjanina na ovogodišnjem Sajmu je biciklistički turizam koji je u svetu pravi hit i u velikoj je ekspanziji. Kroz Srbiju prolaze tri ture "EuroVela" i pored promocije na beogradskom sajmu potencijali ovog vida turizma na ovom području biće snažno promovisani i na predstojećem sajmu u Berlinu.
Partner projekta "EuroVelo" je i kompanija GOMEX.
Ovogodišnji promoter našeg grada bila je proslavljena reprezentativka u plivanju, danas član Olimpijskog komiteta, Miroslava Najdanovski.