42. Međunarodni sajam turizma pod sloganom „Put pod noge“ održan je od 20. do 23. februara u Beogradu, a među 900 izlagača iz preko 40 zemalja našao se i grad Zrenjanin. Predstavljanje ponude omogućeno je uz podršku kompanije GOMEX i drugih partnera, što je bila lepa prilika da naša kompanija potvrdi status brenda na koji su Zrenjaninci ponosni.
Na štandu Turističke organizacije grada Zrenjanina, svoje usluge su ponudili i Carska bara, hotel Vojvodina, dvorac Kaštel, kao i prizvođači suvenira i meda, a ove godine je akcenat stavljen na banju „Rusanda“. Specijalnu bolnicu za rehabilitaciju predstavila je direktorica, dr Zorica Ćulibrk, istakavši da je banja naširoko poznata po svom lekovitom blatu (peloidu) koje spada u visoko kvalitetne zbog svog jedinstvenog fizičkog i hemijskog sastava.
Zrenjanin je grad privrede, istorije, kulture, sporta i manifestacija, ali i grad koji ima bogatu turističku ponudu koja može da privuče veliki broj turista. Ovom prilikom je prikazan i video materijal, u kojem su predstavljena najpopularnija i najposećenija dešavanja i aktivnosti, koje se realizuju u gradu na Begeju.
Sajam sa dugom tradicijom, regionalnim ugledom i poverenjem učesnika i posetilaca, pokazao je zašto je jedna od najuspešnijih manifestacija Beogradskog sajma i jedan od zaštitinih znakova prestonice. Ove godine, Sajam je privukao više od 66.000 ljubitelja putovanja iz zemlje i inostranstva.