Redovna godišnja konferencija za medije

15.05.2017
Redovnom godišnjom konferencijom za medije, kompanija GOMEX sumirala je poslovne rezultate ostvarene tokom 2016. godine.
 
Novinarima su se obratili Goran Kovačević, direktor kompanije GOMEX, Dragan Ranisavljević, direktor za finansijske i opšte poslove i Milun Vojinović, direktor operacija kompanije GOMEX. 
 
- Mi smo prošlu godinu završili sa preko 1500 zaposlenih, 141 objektom koji posluju u Vojvodini, Mačvi i na teritoriji Beograda, a tokom 2016. godine ostvarili smo promet od blizu 83 miliona evra. Naša kompanija od 2007. godine beleži konstantan rast kako prometa tako i broja prodajnih objekata – rekao je direktor Kovačević. Ove godine u planu je da se mreža maloprodajnih objekata proširi otvaranjem novih 25 prodavnica u Beogradu i centralnim delovima Srbije, sa tendencijom da GOMEX postane nacionalni maloprodajni lanac.
 
- Činjenica je da su potrošači u našem trgovačkom lancu prepoznali svoj "komšijski dućan", odnosno trgovinu u kojoj svakodnevno pazare i ponovo se vraćaju. Poverenje koje nam je ukazano pre dvadeset i dve godine ne beleži pad, već rast sa svakim novim kupcem, jer od prvog dana kao jedan od strateških ciljeva postavili smo koncept zadovoljnog potrošača. Direktor Kovačević najavio je i dodatna ulaganja u naš kompanijski liflet "Porodični magazin" kao i u dodatne marketinške aktivnosti.
 
Analizu finansijskih pokazatelja rasta novinarima je obrazložio Dragan Ranisavljević, direktor opštih i finansijskih poslova GOMEX-a, pomenuvši pritom izuzetnu važnost stabilnog rasta prodaje u odnosu na prethodni period uz činjenicu da je tokom 2016. kompanija GOMEX ostvarila istorijski iznos ulaganja u investicije od svog osnivanja.
 
Direktor operacija Milun Vojinović istakao je izuzetnu saradnju sa svim poslovnim partnerima u okviru koncepta loyalty kartice "Kasice Brojalice" za povoljnije kupovanje, kojih je sada u opticaju čak 250.000, a 80 posto robe prodaje se preko njih – napomenuo je Vojinović. On je prisutne novinare upoznao i sa jedinstvenom ponudom GOMEX-a za sve korisnike naše loyalty kartice - "Selektorom popusta" dodavši da ovaj projekat zaista izdvaja našu kompaniju u svetu retail-a.
 
Na kraju konferencije, direktor Kovačević osvrnuo se i na segment društveno odgovornog poslovanja GOMEX-a, dugogodišnju saradnju sa zrenjaninskim Narodnim pozorištem "Toša Jovanović" i Sterijinim pozorjem u Novom Sadu, podsetivši tom prilikom novinare i na druge brojne akcije koje smo sa uspehom realizovali tokom 2016. godine.

 

Aktuelna akcija

Kupi me u cetvrtak

Vikend akcija